În acest document sunt stabiliți termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.simplex.ro și toate condițiile de achizitionare a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate, de retur și orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit in continuare “Termeni și condiții”.
Acest site este deținut și administrat de S.C Simplex TRADE INVESTMENT S.R.L. La inregistrarea comenzii in magazinul online, Clientul accepta Termenii si conditiile de vanzare a produselor (in continuare – Termeni si conditii) prezentate mai jos.
Acesti Termeni si Conditii, precum si informatia despre produsele afisate pe site sunt oferte publice, in conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova si a Legii nr. 284 privind Comertul Electronic. Cumparatorul, dupa ce a luat cunostinta cu textul acestor conditiilor de vanzare, le accepta prin bifarea alineatului "Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții".
Relatiile dintre client si vanzator sunt stabilite in baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate in conformitate cu aceasta.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile date, iar Clientul este obligat sa monitorizeze modificarile in mod regulat.
Livrare
Noi avem grijă ca achiziționarea produselor Simplex să fie cât mai comodă pentru d-voastră de aceea SOLICITAȚI și BENEFICIAȚI de serviciul nostru de LIVRARE.
Livrarea este GRATUITĂ dacă suma cumpărăturii este mai mare de 500 lei, în raza orașului București.
Produsele vor fi livrate până la intrarea în blocul sau curtea dvs..
Serviciul de livrare este disponibil de LUNI până VINERI între orele 8:00-18:00 și chiar și SÂMBĂTA între orele 8:00-16:00
Termeni și condiții de livrare:
1. Condițiile și detaliile de livrare se vor discuta cu consilierul Simplex doar după ce comanda dvs. va fi confirmată.
2. Termenul de livrare poate fi modificat în dependență de volumul de solicitări și de disponibilitatea produselor la depozit cu preîntâmpinare prealabilă.
3. Curierul nostru nu are obligațiunea de descărca/ridica la etaj, de a monta, instala și conecta produsele achiziționate.
4. Livrarea se efectuează numai pentru produsele incluse în comandă.
Transportul mai multor produse, în scopul alegerii la locul livrării, nu se efectuează.
Stimaţi cumpărători, vă rugăm să vă asiguraţi de componenţa produsului şi lipsa de deteriorări atunci când produsul ajunge la dumneavoastră.
Dacă comanda pe care ați solicitat-o a ajuns la dvs., produsele sunt corespunzătoare cerințelor dar din motive personale nu le procurați, va fi necesar să achitați cheltuielile de transport.
Aveți grijă să primiți și să păstrați bonul de plată!
Inregistrarea pe site
Vanzatorul nu este responsabil pentru exactitatea si corectitudinea informatiilor furnizate de client in timpul inregistrarii.
Cum să fac o comandă online? Posibilități de achitare
-
Adaugați în coș produsele pe care doriți să le procurați.
-
Mergeți la Coșul de produse și verificați dacă produsele alese sunt în cantitatea potrivită
-
Urmează pasul de finalizare a comenzii. Există posibilitatea de a face o comandă online fără a vă înregistra dar modalitatea de achitare va fi doar la livrare! A doua modalitate este de înregistrare pe site, iar această modalitate permite achitarea online!
-
Se indică adresa de livrare și număr de telefon
-
Se selectează modalitatea prin care va ajunge produsul la dvs. Metoda de livrare sau metoda Ridică din magazin
-
Alegeți metoda de achitare, în numerar sau achitare card.
-
Confirmă comanda!
Modalități de achitare:
Comanda poate fi plătită prin card bancar online sau achitare în numerar la livrare.
Acceptăm următoarele tipuri de carduri bancare:
Visa
Mastercard
Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.
Orarul de funcționare:
1. Comenzile pot fi plasate on-line oricând, dar perioada de procesare a acestora se desfășoară zilnic în intervalul 09.00-17.00.
2. Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică și sarbătorile legale vor fi procesate în urmatoarea zi lucrătoare.
3.Vânzătorul își asumă acceptarea comenzii din partea cumpărătorului în momentul în care există o confirmare telefonică sau prin e-mail.
4.Odată lansată comanda on-line cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare ulterioară (telefonic sau electronic) precum și cu modul de operare al vânzătorului.
Politica de retur
Toate produsele achiziționate la Simplex au un certificat care face posibil “dreptul de retur” unde sunt indicate toate condițiile necesare pe care trebuie să le îndeplinească produsul, pentru a fi posibilă înlocuirea sau returnarea lui, precum și ce trebuie să faceți, dacă ați depistat un defect.
Este posibil schimbul sau restituirea produsului într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice din momentul livrării sau ridicării achiziției (din magazine), fie că sunteți persoană fizică sau juridică. Persoanele care au cumpărat produsul în rate, pot beneficia doar de înlocuirea acestuia, fără posibilitatea restituirii contravalorii. Pentru a intra în vigoare, actul (formularul) de retur trebuie îndeplinit în cel târziu a 14-a zi calendaristică din ziua primirii produsului.
Pentru a putea fi returnat, produsul trebuie să fie așa cum l-ați primit. Dacă produsele au suferit intervenții de către persoane neautorizate, sau prezintă deteriorări fizice: zgârieturi, lovituri mecanice, accidente electrice, semne de uzură, acestea nu pot fi returnate sau schimbate.
Produsul poate fi înlocuit / restituit doar în ambalajul original, cu toate accesoriile cu care a venit în set, certificatul de garanție emis și alte documente importante. Dacă ați procurat mai multe produse din aceeași categorie, se accepta schimbarea sau returnarea acestora, doar dacă a fost desigilat un singur produs.
Pentru cazurile, când marfa livrată corespunde comenzii făcute de Dvs., este într-o stare satisfăcătoare din punct de vedere tehnic, calitativ și ca aspect și are caracteristici indicate pe site-ul nostru, Dvs. veți fi obligat să achitați plata pentru transportarea comenzii, indiferent dacă transportul a fost gratuit sau nu. Restul sumei achitate anterior referitor la comanda curentă va fi returnat către Dvs. în termen de 3 zile lucrătoare;
Politica de retur pentru produsele de pe internet magazinul www.simplex.ro, nu se aplică în cazul produselor cumpărate în magazinele Simplex. Pentru produsele cumpărate în magazinele Simplex se aplică procedura de retur din respectivul magazin, unde au fost emise documentele de vânzare;
În cazul RETURULUI, compania Simplex va opri 0% din costul achiziției, astfel clientul va primi 100% din valoare produsului achitat.
În cazul ÎNLOCUIRII, se permite alegerea unui produs similar sau mai scump, cu achitarea diferenței prețului.
Politica de confidențialitate
Datele personale sunt informații care sunt asociate cu Dvs. ca persoană și ne permit să Vă identificam. Acestea sunt utilizate numai în scopul desfașurării activității noastre în relație cu Dvs: rezervare, vânzare, înregistrarea comenzilor, livrare, garanție, etc.
Datele cu caracter personal le primim direct de la Dvs. atunci când efectuați următoarele acțiuni:
-
când creați un cont sau cumpărați bunuri de pe site-ul www.simplex.ro (acestea pot fi: nume, prenume, data nașterii, număr de telefon, e-mail, adresa, date card bancar, date din bulletin, etc.)
-
când solicitați un apel sau completați formularul de contact, JivoChat (informații de contact sub forma unui număr de telefon, adresă de e-mail, etc)
-
când solicitați ajutor serviciului tehnic, serviciul asistență clienți sau aplicați pentru un loc de muncă sau alte activități pe site, pentru care vor fi necesare informații despre Dvs.
Site-ul www.simplex.ro colectează datele cu caracter personal, obținute cu acordul voluntar al utilizatorilor, având în vedere următoarele scopuri:
-
confirmarea / expedierea / facturarea comenzilor efectuate către utilizatori;
-
rezolvarea problemelor apărute, referitor la comenzile efectuate, contract, servicii sau produsele achiziționate;
-
asigurarea accesului la anumite servicii;
-
transmiterea periodică a newsletterelor sau altor informații despre oferte, reduceri, bonusuri, în format electronic;
-
contactarea utilizatorilor, la cererea voluntara sau chestiuni ce țin de Relația cu Clienții;
-
scopuri statistice.